agresivni Microsoft?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Duben 13 22:36:20 CEST 2018

Na takové ty Win okna systému kde není křížek funguje většinou ESC. Jinak OneNote používám x let na ruzne poznámky (pro me celkem užitečná věc, nevim kam jinam bych si to zaznamenaval, protože většina jiných nesystemovych reseni zklamala…) a o žádné alternative na prohlizeni nevim.

Od: Vláďa Anděl
Odesláno:pátek 13. dubna 2018 21:44
Komu: konfera
Předmět: agresivni Microsoft?

Přišel mi soubor s příponou .one . Našel jsem že se otvírá nějakým OneNote od Microsoftu. Začal jsem to instalovat a instaluje se mi Office. Ani se nezeptal jestli ho chci nebo nechci. První okno, které se mi ukáže, přihlašte se ke cloudu. Ani tam není křížek pro zavření okna. Nemáte účet? vytvořte si ho. Jinou možnost nenabízí. Kliknu na soubor, který s tím chci zobrazit a zase že se mám připojit ke cloudu. Fakt už mě tohle nebaví. Není na to nějaký jiný prohlížeč, který by nebyl tak agresivní?
Anděl