agresivni Microsoft?

Pátek Duben 13 21:44:29 CEST 2018

Přišel mi soubor s příponou .one . Našel jsem že se otvírá nějakým
OneNote od Microsoftu. Začal jsem to instalovat a instaluje se mi
Office. Ani se nezeptal jestli ho chci nebo nechci. První okno, které se
mi ukáže, přihlašte se ke cloudu. Ani tam není křížek pro zavření okna.
Nemáte účet? vytvořte si ho. Jinou možnost nenabízí. Kliknu na soubor,
který s tím chci zobrazit a zase že se mám připojit ke cloudu. Fakt už
mě tohle nebaví. Není na to nějaký jiný prohlížeč, který by nebyl tak
agresivní?

Anděl

---