Re: Čínská pájecí stanic pro Hakko hroty

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Duben 12 10:37:28 CEST 2018

Děkuji za osvětu. Slibuji, že tam ten termistor dodám jakmile to bude
možné :-). Zatím pracuji na krabičce (mám starý pěkný hliníkový šuplík
na 3,5" disk). Ještě mi schází držák na trafo (vytisknu takové Účko a
využiji díry v krabičce). Vypínač mít nebudu.

https://www.imgup.cz/images/2018/04/12/WP_20180412_10_24_19_Pro1.jpg
https://www.imgup.cz/images/2018/04/12/WP_20180412_10_24_27_Pro1.jpg
https://www.imgup.cz/images/2018/04/12/WP_20180412_10_24_38_Pro1.jpg
https://www.imgup.cz/images/2018/04/12/WP_20180412_10_24_48_Pro1.jpg