SMD marking - Atmel

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Duben 10 20:59:44 CEST 2018

Zdravim,

prisly mi od cinanu nejake EEPROMky, presneji receno tyto:
https://www.aliexpress.com/item/10PCS-AT24C1024BW-SOP-marking-2GB2-AT24C1024BW-SH-T-SOP8-AT24C1024-2GB-free-shipping/32816669736.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5LCMI6

Vzal jsem pasek do ruky a koukam na ta cisla, a prestoze presne odpovidaji
tem na fotce, nejsem schopen urcit, co ze by to vlastne melo byt za svaba -
tedy jinym zpusobem, nez popisem prodejce.

Jste schopen to nekdo rozkodovat a pripadne se pochlubit, jak jste k
vysledku dosli? Ano, mohly (a mely) by to byt ty pameti, ale netusim, jak k
tomu dojit z te zmeti cisel na pouzdre. Moje investigativni schopnosti
zalostne selhavaji, streja google rika bud ze nic nenasel, nebo mi ukazuje
hydraulicka cerpadla :)

Diky.

Pavel Kutina