Zarizeni SIL2/3

Úterý Duben 10 18:57:35 CEST 2018

Je to potreba, je to vyvoj elektroniky pro zakaznika ktery potrebuje pro
zarizeni SIL2.
HW v teto fazi az tak neresim, bude se vyvijet ale mame na to sjednanou
nejakou spolupraci, stejne jako na papirovani. Co ted resim je prave
volba mozku zarizeni, aby to bylo schudne z hlediska vyvojoveho
prostredi, v tomto se nemohu prave dopatrat zakladnich informaci.
Ze to bude procesne slozite a drahe je nam jasne, ted jde o to, aby to
nebylo drahe zbytecne jen diky blbe vychozi volbe treba MCU vs FPGA...
Jsme v tom zacatecnici ale nakonec kazda zkusenost dobra.