Re: Čínská pájecí stanic pro Hakko hroty

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 10 09:35:50 CEST 2018

S tou teplotní stabilizací si u OZ za 20 haléřů moc neporadíte. Leda, že
na něm budete měřit teplotu .. . Ostatní parametry jako input offset
nějak přesvědčíte, půjdete mimo katalog a obecným postupem tj. větší
proud v zpětně vazbě, stejná impedance na vstupu a výstupu.  Stejně Vám
to přidá pár součástek a laborovat s tím, zda zrovna tento OZ se takto
chová, když to katalog moc nepopisuje... .

Jirka