Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pondělí Duben 9 21:22:48 CEST 2018

Mam vyskusane s RPi1. Ale musel som kupit iny kabel. Povodny asi za 3 Eur
nefungoval. Tak som kupil drahsi asi za 10, a s nim to ide bez zavahania.
Rozdiely, preco ktory funguje som ale nezistoval...

Slavo T.