Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor./ HTML5 vysílač

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Duben 1 19:56:43 CEST 2018

A to si nemůžete udělat doma webserver s vlastním html5 obsahem? Nenechejte
děti ničit novodobou propagandou. Máte plné právo cenzurovat to co se tlačí
do hlaviček vašich dětí.

<video style="height: 100%;width: 100%" controls autoplay preload="metadata"
id="videoPlayer">
  <source src="http://192.168.x.x/cesta/soubor1.avi">
  <source src="http://192.168.x.x/cesta/soubor2.avi">
</video>

<script>
var nextVideo = [
 "http://192.168.x.x/cesta/soubor1.avi",
 "http://192.168.x.x/cesta/soubor2.avi",
"ZASTAVIT"];
var curVideo = 0; var videoPlayer = document.getElementById('videoPlayer');
videoPlayer.onended = function(){ ++curVideo; if(curVideo <
nextVideo.length){ videoPlayer.src = nextVideo[curVideo];} }
</script>

nevím proč to tam muí být 2x, nebádal jsem dál nad tím, stačí mi že to
funguje. film to nestahuje, ale streamuje takže to neničí flashku.