Re: Stavebnice digi hodinek z Eíny - spotoeba stdby...

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Duben 6 14:56:42 CEST 2018

Teď si nejsem jistý, jestli tam nějaké kondenzátory vůbec byly. Ale vím
jistě, že jsem je tam dával, a že jsem dokonce zkoušel zkroucené dráty a
zkracovat je, jestli se něco změní.