Re: Stavebnice digi hodinek z Eíny - spotoeba stdby...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 6 10:55:58 CEST 2018

>Bohužel krystalem to není.

Ved som to pisal:

a predpokladam, ze

> Koupil jsem 2 moduly k Arduinu.

znamena nieco od Aliho alebo nejakeho jeho pribuzneho, ze?

Ono nie nahodou existuju v datasheetoch od tych RTC kapitoly o navrhu a
potom rozne aplikacne poznamky na tuto temu. To totiz nie je len splacnut
na DPS spolu s nejakymi nahodnymi kondikmi a s tym ze "nejako to funguje"
je hotovo.

Pochopitelne je vacsia sanca, ze bude DS3231 s integrovanym krystalom
fungovat podla ocakavania.

wek