Re: Jak fungují MOS spínače coby převodníky úrovní?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 4 17:27:01 CEST 2018

Ano, ale to už je úplně jiný princip, je to aktivní spínač, který navíc
bude asi trochu problematicky přenášet větší proudy v ustáleném
stavu (hranu udělá, ale pak je úroveň držena jen s dost vysokou impedancí).

Na těch MOS switchích se mi líbí ta jednoduchost a elegance, a taky
to, že v pracovním rozsahu napětí je ten signál skutečně jen průchozí,
bez ovlivnění napěťového, proudového a skoro i časového.

PL