Jak fungují MOS spínače coby převodníky úrovní?

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Duben 4 12:54:01 CEST 2018

Skuste este pozriet TXB0106 pripadne podla poctu pinov iny z tej rodiny.
Pouzil som ho ako levelshift z 2.5 na 3.3V pre 25MHz SPIk plnej spokojnosti.
Ale bol som upozorneny ze pri VELMI dlhych spojoch moze byt problem s
odrazom
signalu a naslednym rozkmitanim.