Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Duben 1 20:52:56 CEST 2018

Dne 1.4.2018 v 16:32 Jirka Mww napsal(a):
> Mne televize v podstate nezajima, ale doma jsou takovi ( dite), kterri
> potrebuji to Decko, co vcera vypnuli. .

Dnes jsem provedl zajímavé zjištění - špatně zasunutý konektor od antény
byl zasunutý právě tak špatně, že nešel právě jeden program - a to
zrovna to déčko. Ani jsem si nemyslel, že to je na DVB-T možné, ale
evidentně je. Děti mi radili chytré jako rádio, protože jim reklama už
nějakou dobu radila, že se má tatínek podívat na web. Tatínkovi se
nechce vstávat z křesla, protože ostatní pořady jdou a tak.