Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Neděle Duben 1 20:45:02 CEST 2018

Dobrý den,

časem se asi nákupu TV nebo STB nevyhnete, ale nám taky dneska ráno
D-čko zmizelo a po znovuvyhledání kanálů se zase objevilo.
Asi z jiného multiplexu, ale to je mi celkem šumák.
Prostě to funguje a doma je klid :-).

JP