Stabilizace zásuvkového USB adapteru 5V/0,5A

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Září 30 22:58:00 CEST 2017

Že by přesytka ? Otázka je zda by ale takové trafo bylo ekonomicky
zajímavé. V PC zdrojích je to používané pro stabilizaci odvozených
hladin napětí, ale tam je řízen přenos stejnosměrným sycením ? Kdysi
tak ale naši dědové stabilizovali střídavé žhavení elektronek,
existovaly i stabilizátory síťového napětí.

Radek (benedikt2hw.cz)