Re: Stabilizace zásuvkového USB adapteru 5V/0,5A

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Září 30 21:30:17 CEST 2017

S UC3842 by to jít mělo, ale v takovémhle zdroji je spíš něco jako LNK364,
se kterým by to také jít mělo a nepotřebuje tranzistor a druhé vinutí na
primáru.

Pokud jsou na primáru dvě vinutí, mohlo by tam být něco jako ACT361, který
je pro daný typ vazby stavěný a nastavuje se na něm dokonce i kompenzace
odporu vodičů.

PH

-----Původní zpráva-----
From: gatilo
Sent: Saturday, September 30, 2017 8:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: Stabilizace zásuvkového USB adapteru 5V/0,5A

30.9.2017, 20:46:18

Urcite je na primaru nejakej mrnavej IC, ten to ma na svedomi. Pokud
se vam povede zjistit typ a pokud k nemu existuje slusnej ds, bude tam
rizeni napeti popsane.
Podrobne to nastudovane nemam, ale jde o to, ze ten IC, sleduje napeti
a proudy na primarni strane a podle toho pozna, co se deje na
sekundaru.
UC3842 holt uz neni vrchol techniky. ;-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz