Zalohovani W10

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Sobota Září 30 21:36:19 CEST 2017

Mně se stalo, že Windows Recovery DVD bylo vybíravé v tom smyslu, že na
některých externích USB HDD tu bitovou kopii vidělo, a na některých ne.
Konkrétně:
   SSD pripojeny pres Axagon adapter - bitová kopie byla vidět
   Maxtor 2TB - bitová kopie byla vidět
   Seagate 2TB - bitová kopie NEbyla vidět
   WD Elements 2TB - bitová kopie NEbyla vidět

Nechápu. Možná to chce načíst nějaký ovladač?
Myslel jsem, že éra shánění ovladačů pro USB disky je dávno pryč.

Jirka Sládek