Zalohovani W10

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Září 30 19:17:36 CEST 2017

pouzivam aomei backup http://www.aomeitech.com/aomei-backupper.html  v zakladu i pro komercni pouziti a zatim ok.
prakticky overeno, velmi funkci a rychle ..
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Saturday, September 30, 2017 6:43 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Zalohovani W10

Trsku si hraju s mym nabouranym systemem, viz vlakno o ESP32, na nove instalacai Win vse chodi jak ma...

Myslel jsem, ze obnovim system do stavu kratce po instalaci, ale binarni kopie systemu je pro windows recovery DVD nejak neviditelna, zkouseno ruzne asi 3x, nevim, jesli si M$ dela z uzivatelu pr.el nebo je  tom jiny hacek...

Nasel jsem https://www.backup-utility.com/?adb , provedl par pokusu a zda se mi, ze funguje velmi uspokojive, nema nekdo dlouhodobejsi zkusenosti, abych si zase nenabil.... ? Zda se, ze je velmi nutne mit funkcni primarni instalaci win s aplikacema, zejmena na vzdalenejsich sluzebnich cestach, z toho jinak kouka velmi drahy prusvih.