HW pro "vzdusne souboje"

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Září 26 11:50:30 CEST 2017

Ukazovátka mívají obvykle proudový stabilizátor se dvěma T a často je v něm
přidanej malej tantal. Tipuju že je kvůli přechodovému ději při zapnutí, aby
se LD neodpálila. Nejlépe asi origo elektroniku odpájet a nahradit R. O
stabilizaci se pak postará 5V stablik ve zdroji.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kutina
Takze ukazovatko, modulace na 38kHz (kolega mne tu strasil, ze ta ukazovatka
modulaci moc rada nemaji) a nejaky takovyhle obycejny IR prijimac?
Vyzkousim, jsem zvedavy, jakeho vysledku se mi dostane - stovky metru jsou
zbytecne, to v tech brylich "nepritele" ani nerozpoznam, letadlo je cerne,
mrnave (cca 80 cm rozpeti), videoprenos je v PALu a kamery na palube za moc
nestoji...