HW pro "vzdusne souboje"

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Září 26 11:33:36 CEST 2017

Tak ano, na styl "vystrelim - trefim - vysadi mu motor" arduino netreba, ale
clovek je tvor soutezivy a v zapalu boje nevnima, kolikrat se mu to povedlo,
takze kdyz nic jineho, tak pocitadlo zasahu by potesilo. A tam uz to duino
potesi vic, nez hrst 7490 :)

Ano, da se to cele vymyslet, vylepsit, zkomplikovat - pocitat zasahy, pocet
vystrilenych "strel", odesilat pres bluetooth nebo treba pres wifi - a
nakonec to nikdy nedodelat, protoze na to neni cas, chut a vlastne ani
potreba.

Mam nejasny pocit, ze u mne stejne vyhraje ta konstrukce s 2x555, prave z
toho duvodu, ze to asi staci, zabavy vic nez dost - a na bastldesce je to
nadratovane za par minut.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: V P
To: HW-news
Sent: Tuesday, September 26, 2017 10:40 AM
Subject: Re: HW pro "vzdusne souboje"

Na system "strelba" - "zasah" ani zadne duino neni potreba :-)
To prijde na radu v okamziku kdy nestaci ze se nahore rozsviti LED -
statistiky atd...

V Laser Tag "zbranich" se posila balik dat se signaturou strelce takze potom
lze vyhodnocovat kdo koho zasahnul, zakazat "friendly fire", prirazovat silu
poskozeni typu zbrane a podobne.

Na tech 100 metru uz muze byt rozptyl paprsku klidne 1 - 2 metry, zalezi jak
mizerna bude optika.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------