RE: Dá se zničit ESP8266?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Září 26 10:22:22 CEST 2017

Mně se ještě žádný zničit nepodařilo, i když jeden vypadal dost marně.
Způsobilo to přepólování teplotního čidla (Číňan tak trochu obrátil
značení). Musel jsem ho asi 2x nebo 3x přeflashovat, než zase začal fungovat
normálně. Jiným deskám to přepólování tolik nevadilo, občas jsem to blbě
zapojil já, tak to prostě jenom nenaběhlo, otočil jsem to a normálně to jelo
dál. Vždy se jednalo o NodeMCU a většina byla z různých dodávek (což
neznamená, že se nejedná o stejnou výrobní sérii).
Vždy jsem flashoval přes Arduino IDE (nebo jak se to přesně jmenuje).