Re: Dá se zničit ESP8266?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 24 03:54:36 CEST 2017

Díky. Zkusil jsem, ale neúspěšně.

Jde o pár kaček, ale nedalo mi to spát, tak jsem s tím pořád dělal pokusy.
A vypadá to, že je nějaký problém ve WiFi části, resp. asi ve vazbě chipu
na anténu. Provizorně to řeší krokodýlek, přicvaknutý na tu PCB anténu.
Takže ten firmware za to zřejmě nemohl a bylo to jen časová shoda.

Mám ty moduly 2 ze stejného nákupu, a oba fungují stejně divně.
Zkusím ještě proměřit součástky, které dělají tu vazbu, jestli Čiňanka
náhodou nedala do osazovacího automatu nesprávnou pásku.

PL