Elektronicke autorizace zarizeni - algoritmy

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Září 25 18:26:09 CEST 2017

A je opravdu nutne aby jeden cyklus byl 50ms? Co kdyby zarizeni odpovedelo
ne okazite, ale za nejakou relativne dlouho dobu (par sekund). Tim padem
jeden dotaz (ten od vas - opravdovy) sice bude trvat par sekund, ale to by
nemuselo vadit. Utok hrubou silou se ale svinsky protahne...
Marek