Re: Paralelní napájení

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Září 23 21:01:36 CEST 2017

Ještě doplňuji,

Arduino desky v posledních revizích (jak UNO, tak MEGA) mají obvod,
který odpojí napájení z USB v případě, že je napětí na konektoru +12V.

Schema MEGY zde:

http://www.14core.com/wp-content/uploads/2015/06/14core-arduino-mega2560_R3-schematic.pdf

a jsou to součástky okolo IC7B a T1.  Uno to má stejně.

Petr