Re: Paralelní napájení

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Září 23 20:55:50 CEST 2017

Ahoj,

na to není úplně jednoznačná odpověď. Pokud by jsi použil například
Arduino Nano podle referenčního designu v. 3.0 (nebo starší?), tak máš
problém, protože se ti propojuje VBUS na výstup 7805. Ale v referenčním
schématu v3.2 už existuje dioda D1, která zajistí, že v případě
vlastního napájení a napájení z USB se preferuje jen to vlastní napájení.

Takže - je potřeba se podívat, jakou máš desku a podle jaké revize je
postavená a jak moc jí stavitel bral vážně.