Re: Osazování 01005

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 23 20:27:58 CEST 2017

Taky jsem se chtěl zaptat na CNC stránku toho osazovacího stroje. Je to
proklatě rychlé.

Pokud si správně pamatuji, tak podélná osa má lineární motor. U příčné
nevím,
ale bylo by asi logické, že by to měla stejně.
Zajímalo by mě, po jaké sběrnici jsou ta serva připojena k řídicímu
systému. Bude
to zřejmě hodně rychlé, tak bych tipoval EtherCAT, Profinet IRT nebo Sercos.
A čím je to celé řízeno? Je to nějaká platforma průmyslového PC nebo je to
něco úplně jiného?

Pokud pustíte nějaké zákulisní technické informace, tak děkuji předem.

PL