Re: Hlasový automat

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Září 22 10:41:47 CEST 2017

Ok, díky.

Vzhledem k tomu, že nám tady stejně běží server tak náklady na Asterisk
budou nulové.

Udělám tomu oddělený virtuál, díval jsem se že to má i vlastní distribuci.
To by mělo být určitě dost stabilní.

Pochopil jsem, že se to programuje takto jednoduše:

https://wiki.asterisk.org/wiki/display/AST/Creating+a+Simple+IVR+Menu

Díky moc všem za rady.

H.

S pozdravem Ing. Jan Půhoný