Re: Hlasový automat

per512 per512 na seznam.cz
Pátek Září 22 07:43:44 CEST 2017

   Vemte levnou VoIP ústřednu, např.:
Yeastar S20, IP PBX, až 4 porty, 20 uživatelů, 10 hovorů, 5400,- Kč
Je to hotové, stabilní a uživatelsky přívětivé řešení, byť za peníze,
ale po vymyšlení stromu automatu a nahrání hlášek okamžitě v produkčním
stavu, tj. velmi levné...
   Nebo si vyberte větší ústřednu od Yeastaru a pokryjte celou firmu.
   Taky jsem nasazoval PC s Linuxem a Asteriskem, ale dnes je to z
hlediska konfigurace a následné spolehlivosti (PC) neekonomické.
   Uptime Yeastarů, které provozuji jsou běžně roky...

   Rtepp