Re: Řadič displeje u STM32F429/439

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Středa Září 13 14:56:29 CEST 2017

To máte pravdu, ale to zase znamená připojovat externí RAM, což
implikuje hromadu drátů navíc, větší pouzdro a pod.
Teď máme menší displej připojený přes SPI, a rychlost je snesitelná.
Stačí když ten displej připojím paralelně a rychlost bude taková, že
se o ní v podstatě nebudu vůbec starat.

Výhoda GRAM v MCU by byla i možnost použít dvojitý buffering, ale
pravděpodobně výhoda komunikace jen když něco měním vyváží menší
rychost překreslování.

Tomáš