Re: Řadič displeje u STM32F429/439

Středa Září 13 14:00:51 CEST 2017

Ale zase u displeje s integrovanou GRAM nedosahnete takove rychlosti
vykreslovani.
Pokud se pro displej pouzije externi SDRAM, tak to IMHO procesor
nezpomali (pokud ma pracovni data v interni RAM), sbernice jsou oddelene.
A i jinak, kdyz si to spocitate na datovy tok, tak to nebude uplne
kriticke, myslim, ze to ma nejaky vyrovnavaci buffer a cte data davkove.