Mikrotik

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Září 8 08:17:58 CEST 2017

Dobrý den,

Ano, dá se do toho dostat Linux, Apache, PHP, atd. Já jsem to tak jeden
čas provozoval: http://xanadu.khnet.info/wrap.php
Ale má to docela málo paměti, a pomalý procesor, takže od toho žádný
zázrak nečekejte. Raspberry Pi, je proti tomu asi o 10 tříd jinde, a za
pár korun :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip