Mikrotik

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Září 8 06:54:25 CEST 2017

Zdravim,

da se do toho dostat linux, myslim openwrt, da se i prelozit. Lepe to
poslouzi jako nejaky wifi box primo s tim os co je uvnitr je klikaci s
grafy, ... . Mozna tam pujde napajet usb, nektere verze maji usb. Vyvodu
to moc nema, spise zadne. Zalezi kolik tomu chcete venovat casu. V wifi
oblasti to patri k lepsim zarizenim a s tim os nez s linux.

Jirka