RE: nabíječka LIpol Parkside PABS18-Li B2-2

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Říjen 31 13:13:50 CET 2017

Já jsem podobný model nedávno spálil. Vydržela toho hodně, ale 5mm ocel po
několika dírách ne. Nahradil jsem ji Makitou. Takže kdyby měl někdo zájem o
nabíječku, aku a spoustu funkčních dílů, můžu předat Brno-Vyškov, ale nerad
bych to posílal.
Jedná se o nějaký takový model:
https://www.kompernass.com/index.php?route=product/category&path=834
Jenom teď nevím, jestli aku jsou 10,8V nebo 12V. Každopádně pokud by měl
někdo zájem, tak zjistím.

T.K.