Re: nabíječka LIpol Parkside PABS18-Li B2-2

AZe aze na seznam.cz
Úterý Říjen 31 12:41:05 CET 2017

Podovolím si oživit téma a podělit se o zkušenost:
Mám vrtačky PABS 18-Li B2 dvě, před lety se tady o nich diskutovalo, snad
kolem roku 2011, kdy je Lídl prodával. Časem Li-Ion aku odešly, kuchnul jsem
je a nahradil 12V LiPol aku z letadel. Už neměly takovou sílu, nicméně účel
splňovaly. Na "sílu" mám Makity.
Při pátrání po aku pro Makity a Metabo jsem našel možnost opatřit náhradu
původních aku Parkside. Origo aku už nejsou, výrobce
KOMPERNASS GMBH, BURGSTRASSE 21, D-44867 BOCHUM je už nevyrábí.
Oslovil jsem servis Lídlu a to je to, proč píšu: nabídli mi jiné, náhradní
kompatibilní typy Li-Ion, dva kusy, včetně dvou nových nabíječek, a to vše
za
1.410,-Kč i s dopravou, slovy tisíc čtyři sta deset Kč. Tedy 2 aku a 2
nabíječky.
Takže kdo máte vrtačku Parkside PABS 18-Li B2, tak pro ni to je. Objednány
25.10, dnes došly, viz malé foto.
aze