Anemometer pre meteostanicu

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Říjen 31 11:49:53 CET 2017

Zdravim pani. Mnohi tu staviate meteostanice, tak mozno viete poradit.

Uvazoval som pouzit pre stavbu meteostanice senzory vetra pre WH1080:
http://www.hadex.cz/t114-anemometr-k-meteostanicim-wh1080-a-wh1090/
http://www.hadex.cz/t115-ukazatel-smeru-vetru-k-meteo-wh1080-a-wh1090/
Su na to nejake referencie, zname parametre ...

Zial je momentalne problem s dostupnostou, tak sa pytam ci to vie niekto
porovnat s tymto:
http://www.hadex.cz/t120a-anemometr-k-meteostanici-wh5029/
http://www.hadex.cz/t120b-ukazatel-smeru-vetru-k-meteostanici-wh5029/

Mne sa nepodarilo najst ani fyzicke rozmery. Zaujimalo by ma aj
porovnanie mechanickeho prevedenia (rozmery, vlastny snimac, lozisko a
podobne)
Nikdy som to nemal v ruke, len to pozeram cez web.

Uvazujem to na zaciatok na hranie ako lacne riesenie. Ak sa neosvedci,
mam kandidata z Davis Vantage Pro2, ale to je vyssia cenova uroven.
https://www.davisnet.com/product/anemometer-for-vantage-pro2-vantage-pro/

Dakujem
IK