RPI problem

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Říjen 30 19:22:22 CET 2017

Zkoušel jsi příkazy jako "sync" a pak "dmesg" ??
Na stroji, kde je karta ve čtečce bude lepší "umount", "dmesg" a "mount".

Já trochu podezírám, že některé SD karty mají počítadlo zápisů a pokud
přesáhne určitou hodnotu, tak se hodí read only. Ale většinou to svoje
RO propagujou do operačního systému.