Re: zrušení letního času

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Říjen 30 14:08:01 CET 2017

Chce to nova smernice PSD2 ktera ma zacit platit pristi rok.
Primarnim pozadavkem neni nejake univerzalni bankovnictvi pro vsechny banky
ale uvolneni API pro ovladani uctu treti stranou.

Univerzalni bankovnictvi 3. strany s pristupem k uctum u ruznych bank je
pouze jednim z moznych dusledku, nepochybne prijdou i napaditejsi vyuziti.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 10. 2017 13:59:03
Předmět: Re: zrušení letního času
"Kdo to chce? Nějaký politik to sliboval před volbama?

Ono by asi šlo udělat nějaké univerzální rozhraní s bezpečným
přihlášením, které by si sahalo do e-bankingu jednotlivých bank.
Podobně jako se na svůj účet dostanete z jakéhokoliv bankomatu.

Ale proč? Jaká by byla motivace to udělat? Befehl z Bruselu? Někdo by
to musel zaplatit (kdo?) a platit nějakou údržbu toho systému.

A tuším tu nezanedbatelné bezpečnostní riziko.

P.K.