Re: zrušení letního času

Pondělí Říjen 30 13:58:43 CET 2017

Kdo to chce? Nějaký politik to sliboval před volbama?

Ono by asi šlo udělat nějaké univerzální rozhraní s bezpečným
přihlášením, které by si sahalo do e-bankingu jednotlivých bank.
Podobně jako se na svůj účet dostanete z jakéhokoliv bankomatu.

Ale proč? Jaká by byla motivace to udělat? Befehl z Bruselu? Někdo by
to musel zaplatit (kdo?) a platit nějakou údržbu toho systému.

A tuším tu nezanedbatelné bezpečnostní riziko.

P.K.