Re: zrušení letního času

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Říjen 30 12:55:58 CET 2017

Nemusí se účtovat, stačí špatně časově spárovat příkazy a kontrolu na
dostatek prostředků na účtě. Vypadá to jako triviální zadání, ale
některé banky měly [v době kdy jsem se tím zabýval] i více bankovních
systémů současně, více front-endů, několik různých operačních systémů,
spoustu dodavatelů software, takže se klidně může stát, že zařazení do
fronty na zpracování dělá program pod Windows, na prostředky na účtě
se ptá unixové mašiny které to do databáze zase dodává AS/400, přičemž
různé části systému programovalo mnoho různých firem.

Jinak nakonec jsme to programovali podobně, přechod na zimní čas trval
několik hodin. Úrokování řešila jiná firma, takže z toho mě hlava
nebolela :-)

Aleš Procháska