Re: zrušení letního času

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 30 12:19:29 CET 2017

Co to bylo za banku, že zaúčtovávala transakce v neděli v noci?

Já jsem to kdysi řešil u jednoho zdravotnického systému, který jel trvale
v CET (tedy bez přepínání CET/CEST). Tam jsem to udělal tak, že se při
změně času čas toho serveru "zředil" nebo "zhustil", takže během cca
3 hodin to dojelo bez jakékoli skokové změny na správný čas.

PL