Re: OT zrušení letního času

Neděle Říjen 29 21:30:48 CET 2017

Tak různé ankety ukazují, že lidi jsou spíš pro zrušení letního času.

Osobně jsem tak nějak neutrální, na změnu si zvyknu za pár dní, ale
kdyby bylo nějaké referendum, byl bych pro zrušení. Ale mám pracovní
dobu cca od 7:30 a pružnou, takže nejsem ten, komu by to vadilo
nejvíc. Různým pekařům, mlíkařům nebo třeba řidičům autobusu, co musí
být v práci v 5:00, to jistě vadí víc, protože najednou tam musí být
už ve 4 a těžce si na to zvykají.

P.K.