Re: OT zrušení letního času

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 29 21:10:29 CET 2017

Docela by mě zajímalo, kolika lidem tady nějaké posuvy skutečně dělají
problém. Většinou se o tom píše stylem "...jsou lidé, kteří to špatně
snášeji...". Moc často se ale nepíše "já to špatně snáším".

Já to moc nechápu podle hesla "sytý hladovému nevěří", protože s něčím
takovým absolutně nemám problém. Běžně si posouvám biorytmus
o 12 hodin, a to i několikrát za týden. Např. když se nemusím na nic vázat,
tak jedu v inverzním režimu (v noci dělám, protože je klid a udělám nejvíc
práce, ve dne spím). Pak ale třeba musím za nějakým zákazníkem nebo je
jiný důvod, tak se přehodím do běžného režimu. Takže nějaký posun
o hodinu tam nebo zpět ani nepoznám.

PL