Re: Koupe Atmelu Microchipem - dusledky se zacinaji projevovat - VYRESENO

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Říjen 27 16:13:24 CEST 2017

Krystal 20Mhz, myslím si, že tento:

https://www.tme.eu/cz/Document/6c671fc2d1c29550257ca2d207d0534f/HC49US_
Series.pdf

Je ale staršího data, nakupoval jsem je vloni na jaře, takže už nemám ani
historii takže přesný typ nedohledám, mám ho přesypaný do jiného pytlíku
takže ani pytlík nepomůže.

Se starým chipem ale funguje.

Krystaly jsou pokud vím 12pF, 18pF a 20pF. Ikdyby to byla ta 12pF verze tak
by jí 10pF stačilo (+pár pF na DPS). Ale tohle je problém že kmitá teprve
kolem 4.7pF.

Franta

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 10. 2017 15:41:09
Předmět: Re: Koupe Atmelu Microchipem - dusledky se zacinaji projevovat -
VYRESENO
"Na permitivitu dosky by som sa nevyhovaral, takmer isto je to tym inym
krystalom. Aky to je? (samozrejme ma zaujimaju prave tie nechutne
podrobnosti, nie frekvencia, puzdro ci cena)

>A7XJ68
>354 65G
>1-A
>1620 37

Hm zaujimave. Ano, zatial u vsetkych ATMega co mi presli rukou a skumal som
to (zasa to tak vela nebolo) bol druhy riadok patmiestne cislo dizajnu a
revizia.

Datasheet som neguglil ale priamo som isiel na MCHP a isiel po ich strome
(ano, ta stranka je priserna, urobili vela preto aby sa dotiahli na leadra
prisernosti webu polovodiciarov, AD).

wek