Koupe Atmelu Microchipem - dusledky se zacinaji projevovat - VYRESENO

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Říjen 27 15:40:55 CEST 2017

Na permitivitu dosky by som sa nevyhovaral, takmer isto je to tym inym
krystalom. Aky to je? (samozrejme ma zaujimaju prave tie nechutne
podrobnosti, nie frekvencia, puzdro ci cena)

>A7XJ68
>354 65G
>1-A
>1620 37

Hm zaujimave. Ano, zatial u vsetkych ATMega co mi presli rukou a skumal som
to (zasa to tak vela nebolo) bol druhy riadok patmiestne cislo dizajnu a
revizia.

Datasheet som neguglil ale priamo som isiel na MCHP a isiel po ich strome
(ano, ta stranka je priserna, urobili vela preto aby sa dotiahli na leadra
prisernosti webu polovodiciarov, AD).

wek