[OT:] Hledam praci pro lepsi polovinu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Říjen 27 12:11:50 CEST 2017

Zdravím,

omlouvám se za OT, ale zkouším už v podstatě cokoliv:

Pro svoji lepší polovinu hledám (resp. doma hledáme) nějaké zaměstnání.
Aktuálně (a v podstatě od školy - hotelovka) je hotelová recepční, resp.
vedoucí recepce a rezervací. Je mi jasné, že to není úplně obor, který by se
v HW listu běžně poptával :) Ale znáte to - známý má kamaráda a ten má
známého, který hledá...

Z vedení recepce vyplývá pár věcí - jazyková vybavenost (plynně německy,
anglicky, rusky. Méně plynně, ale komunikačně dostatečně v podstatě všech
evropských jazycích - jo, finština trochu drhne :), organizační schopnosti
(musí být schopná hostovi domluvit cokoli podle jeho požadvků, zajistit
dopravu, zážitky a podobně - mj. nám pro fotobandu dvakrát ročně zajišťuje
nějaké fotovýlety s programem, cca 30 lidí, nestěžujeme si), komunikační a
manažerské schopnosti (nesmí zabít ani hosta, ani žádnou kolegyni z
recepce - musím říct, že tohle bych osobně nedal a buď je někdy inzultoval,
nebo odešel) a tak podobně. Z koníčků a dalších zájmů - trochu jsem ji před
časem zblbnul, takže fotografuje a jako redaktorka píše pro paladix.cz,
obojí dosti obstojně (taky fotím, takže zase TAK moc to chválit nemůžu, po
umělecké stránce k tomu mám své výhrady :) Řidičák B má, sama jezdí nerada,
ale to by se dalo zlomit potřebou a nutností.

V poslední době má problém s nočními, takže hledá něco, kde bude práce s
rozumným množstvím lidí (jako pokladní by se asi necítíla dobře - mám dojem,
že by dala přednost práci na samotce) či malým týmem v normálních pracovních
hodinách (od školy dělala v turnusech), nějaká organizace, administrace -
ideální osobní asistentka (potvrzuju, já jí nemít, tak dělám ještě víc
ptákovin). Co ji trochu diskvalifikuje je, že je ročník 1974, tedy jako
ideální osobní asistentka maličko za vrcholem - ale pokud by někdo
potřeboval člověka na práci, tak je ideální :)

Jsme z Prahy, Horních Počernic, takže hledáme něco v Prahze či rozumném
okolí.

Omlouvám se za OT, ale fakt bych to docela potřeboval vyřešit, kdyby někdo
něco, tak soukromě.

Díky.

Pavel Kutina