Napajeci koncovky pro notebook s vyvedenymi kontakty

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 27 11:12:49 CEST 2017

Dobry den

nemate nekdo napad kde by se daly koupit napajeci koncovky (konektory)
pro notebook s vyvedenymi kontaky ? Mam napajec s vymenitelnymi
koncovkami :

  https://www.czc.cz/fortron-fsp-car65-auto-adapter-k-notebooku-65w/80416/produkt
  https://www.czc.cz/fortron-vymenitelna-koncovka-pro-adaptery-fsp-fortron-c-u9/218723/produkt

Mam NB HP ktery ma ten debilni info pin uprostred a tyhle koncovky
tam pasuji jenze nemaji zapojen ten info pin, takze notebook nenabiji.

Omeril jsem originalni napajec a podle zatezovaci chrakteristiky toho
info pinu je tam jen odpor do plusu. (kazdy typ NB napajece ma trochu
jinou hodnotu odporu ale napajeci napeti je podobne ~19V).

Hodil by se mi konektor s vyvedenymi kontakty kam bych si dobastlil
odpor a neco cim to napojim na napajec. Posledni moznost je nejak
oskrabat ty stavajici zalite koncovky a doufat ze ten prostredni pin
bude pristupny a pujde to tam naletovat. Ale do toho se mi zatim
nechce.

Jedna se o konektory 7.4mm/5mm a 4.5mm/3mm .