Re: OT: zrušení letního času

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Říjen 26 13:35:14 CEST 2017

Hmm, mám budík, meteostanici a nástěnné hodiny z Lidlu, a ani u jednoho
se okolo času nic nastavit nedá. Maximálně ručně čas. Když nevypnu DCF,
tak se to v noci přenastaví zpět, a když DCF vypnu, tak jdou hodiny za
pár dnů úplně blbě, protože asi výrobce nepočítal s vynutým DCF, takže
přesnost bez synchronizace nějak neřešil :-(

Takže jestli ten letní čas zruší, (což je malá pravděpodobnost), tak si
budu muset půl roku přičítat, nebo odečítat hodinu :-(