Re: OT: zrušení letního času

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Říjen 26 13:09:05 CEST 2017

Ales Filip wrote on 26.10.2017 07:34:
> Opět se řeší zrušení letního času.
> Kdyby to náhodou udělali, a zrušili letní čas jenom v u nás, jak by se
> to řešilo se synchronizací času z NTP a u hodin z DCF?
> Takto se mi hodiny v kuchyni automaticky přetočí, a těžko bych jim asi
> vysvětloval, že to naše vláda zrušila?

	V návodu k nějakým hodinám z DCF jsem viděl nastavování časové zóny.
Tak by se prostě nastavila taková, která má čas středoevropský (nebo
stejný) a neblbne s ním. Pokud by tam ve výběru byla.
	A NTP určitě poskytují UTC, takže v PC zas jen nastavit odpovídající
časovou zónu, v Linuxu vybrat třeba hodinu vedle UTC, ve WIN by možná
stačilo zrušit zaškrtnutí "přecházet na letní".

	Nic složitého.
PM