jaky DAC pro KZ ZS5

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Říjen 24 10:43:55 CEST 2017

Stojí to pouhých $45 (omlouvám se psal jsem $30) takže to má svá
omezení. Je v tom STM32F405, DAC AK4490EQ, OP275 a LM4562 a nabíječka
s obvodem TC4056. Existuje na to alternativní FW (nezkoušel jsem,
zatím jsem žádné úpravy nedělal - nemám potřebu, možná časem zkusím
vyměnit OP275 za AD823). Detailní foto elektroniky
http://sorbits.dk/i/Z2/20170813_213024.jpg
Pro analogovou část tam jsou DC/DC měniče na symetrických +-15V
(naměřil jsem +-13,5V).

Baterie v tom samozřejmě je https://cdn.head-fi.org/a/9979561.png.
Vydrží asi dlouho. Netestoval jsem to, ale mám to od soboty a když to
přišlo tak jsem to dobil (bylo to za chvilku, nejspíš to bylo už
nabitý) a od té doby jsem nenabíjel. Poslouchám to v autě (mám rádio s
audio vstupem) a večer na sluchátka.

Ovládá se to jednoduše. Prostě "předchozí písnička" - "pauza" - "další
písnička" (tři tlačítka). Když se tlačítko "další písnička" drží déle
tak to ji to posune v čase vpřed ("přetočí"). Ovládání je rychlé,
žádné prodlevy. Je to otázka zlomky vteřiny. Pokud máte jeden soubor
např. 2GB FLAC a k němu CUE, vezme si to informace z CUE a chová se to
jako kdyby tam těch souborů bylo více takže funguje přeskakování
tracků a přetáčení v rámci toho souboru.

Pak jsou různé kombinace mačkání např. když přístroj zapnete a chcete
začít od prvního adresáře a ne tam kde skončil po vypnutí. A pak ještě
něco, ale to jsem zatím nezkoušel a navíc to musím najít (někde jsem
to zahlédl a odkaz si nezapsal). Firmware se aktualizuje přes SD kartu
(nahraje se na ní soubor). Odkaz na stažení někde mám. To jsem zatím
také nedělal (nebyl důvod, hraje to bez problémů). Snad se to týká
hlavně toho, že to nějaký formát blbě čte.

Karta je SD (ta malá). Vnitřek obsahu adresáře to přehraje (jako kdyby
tam nebyl). Přehrává to po adresářích, ale začne s tím co je v rootu.
Karta se musí vyndat pro nahrání souborů (trochu opruz). USB je jenom
pro nabíjení. Když přehrávač vypnete po zapnutí začne tam kde skončil.

Lidi na dělají různé úpravy např.:
https://pbs.twimg.com/media/DFLxHrcUwAEI598.jpg
http://savepic.net/9731162.jpg
http://savepic.net/9770456.jpg