jaky DAC pro KZ ZS5

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Říjen 24 09:47:13 CEST 2017

Docela me ten prehravac zaujal...

Nicmene je v tom nejaka baterka nebo to musim krmit z powerbanky? A pokud
ano tak jak dlouho to vydrzi?

A druhej dotaz...jak se to vlastne ovlada kdyz to ma jen tech par cudliku?

TF karta se mysli SDcko? A umi to adresare na karte? A je tam mozne
nahravat muziku pres kabel aniz bych vyndaval kartu?

Dik.

RV